środa, 7 września 2011

WPA

Jak już pisałem w jednym z wcześniejszych postów, moje rysunki brały udział w imprezie o nazwie Wszelkie Przejawy Artyzmu w Dusznikach - Zdroju. Impreza trwała tydzień, ja mogłem niestety być na miejscu tylko w jednym dniu, na zakończenie, ale przynajmniej załapałem się na ustanawianie rekordu Guinessa w puszczaniu baniek mydlanych :)

Poniżej kilka fot znalezionych w necie:
Foto ze strony kłodzkiego expresu miejskiego: http://klodzko.express-miejski.pl/wiadomosc/6257,wpa-swieto-artystow-mlodych-cialem-i-duchem-zakonczone.html

Foto pochodzi ze strony www.wpa.org.pl

Foto pochodzi ze strony www.wpa.org.pl

Foto pochodzi ze strony www.wpa.org.pl

Umieściłem tylko zdjęcia na których znajdują się moje prace, bo skoro blog nazywa się Galeria Widgeta, to powinny być rysunki należące do Widgeta :):) hehe :) Zdjęcia innych uczestników są m.in. na stronie www.wpa.org.pl