sobota, 8 marca 2008

alkoholizm


Po tym jak go niesłusznie nazwano gejem,Tinky sprzedał po atrakcyjnej cenie swoją torebkę na Allegro i wpadł w alkoholizm




Bo to "sobotnia młodzież" w niedzielę :)

Nie bylem nigdy w Arizonie, Nie bylem wierny mojej zonie, nie bylem chytry ani chciwy, bylem pijany i prawdziwy..." - Para wino


"MALINOWY KRÓL"
"Daj mi zgodę na ten dzień, który właśnie kona
Dorzuć do ogniska drew, utul mnie w ramionach
A planeta kręci się, wozi nas łaskawie
Prowadź mnie w niebieski cień, po niebieskiej trawie
Refren:
Malinowy król malowanych róż
Zawsze nas od złego obroni ... " - Urszula



"Dzisiaj, w niedzielę, spotkamy się z Rysiem w kościele ,ja trochę kasy mam, on brzuch jak Mobby Dick,i on, i ja pójdziemy piwo pić..." - Piersi


"Perkusista i pianista
fizyk ,klawisz, egzorcysta
pije Śląsk i pije Wisła
Odra, Warta, wódka czysta.
Kanał lewy, kanał prawy
ja nie śpiewam dla zabawy
sam już nie wiem, która zwrotka
Sufler Budka, niezła fotka." - Sidney Polak

Po prostu się wstawiłem :)


"Wschodni sposób spożywania
pić od rana nie zabrania,
piją wszyscy, starzy, młodzi
nic nikogo nie obchodzi.
Trzeba wlać, trzeba wlać
nie ma sensu tak tu stać
ty pobierasz, ja pobieram
super ekstra atmosfera." - Sidney Polak

3 komentarze:

Natalia Zimniewicz pisze...

Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny artykuł.

Dagmara Fafińska pisze...

Niestety alkoholizm jest u nas dość powszechnym problemem i jestem zdania, że jeśli możemy to należy takim osobom pomagać. Warto z pewnością skorzystać z detoksykacji alkoholowej https://detoksfenix.pl/uslugi/detoks-alkoholowy/ dzięki której na pewno uzyskujemy doskonałe efekty.

Anonimowy pisze...

Fajnie to wszystko zostało tu opisane.